Wednesday, October 08, 2008

It is not becoz the religion - it's always about HIM

apa sih yang terlintas di benakmu?
aku marah pada diriku sendiri

apa sih yang terlintas di benakmu?
kenapa aku tidak tahu

apa sih yang terlintas di benakmu?
kenapa aku tidak bisa membacanya

Apakah karena sudah lama kita tidak bersama
Apakah karena aku tidak pernah bertanya
Apakah karena aku tidak layak jadi kakakmu

Aku marah pada diriku sendiri
Bagaimana bisa aku memperlakukanmu seperti itu

Aku marah pada diriku sendiri
Bagaimana mungkin bisa aku tidak mengenalmu

PA, dunno how to start
But, i want to start it
even i have to start it from zero
i will try no matter how hard it is.

nb: it is always about someone trusting in Jesus, not only knowing Him. it's never ever about the religion. It is always about HIM. I don't want u to regret it later. Coz i know that He will use you for sure. And i won't agree for someone doesn't live in HIM....*i am stubborn for this kind of thing..so sorry*

No comments:

Post a Comment

feel free to have a say ^^